reede, 14. detsember 2007

Esimene sõba

Tegelikult on nii, et ei ole mitmel päeval pikemalt arvuti taha saanud.Olen üritanud kirjakastid üle vaadata ja siis arvutist taas eemale hoidnud.

Ühel päeval kui avastasin IT-s lugemata postituste nubriks 116 kirja siis lihtsalt loobusin märkisin kõik lihtsalt loetuks ja panin arvuti jällegi kinni ;-P
Nüüd võiks siis ju küsida, et millega ma tegelesin?
See oli nii, et pehmeke nagu ma olen, lasin ma end ära rääkida ja lubasin oma sõba valmis teha ja kingituseks ära anda.Aga kuna sõba ikke veel täitsa poolik oli siis sinna mu aeg kuluski, sest lubadus oli ju antud ja sellest ei saanud enam taganeda.Ma ainult loodan, et ka uus omanik sõbaga rahule jääb :)


Valmis sõba siis selline.Kangaks valge peenvillane veidi vanutatud riie.Mõned tikandid, veidi vaselisi ja kõla. Ja valmis ta saigi ;D
Üks pilt nurga motiivist eraldi ka :)


Ja nüüd siis veel päkapiku projektist.Kingitus käes ja pool projekti nagu ühel pool.Ja pean kohe vabandama, et kohe pakist märku ei andnud.Mul tõesti nappis aega.Sest peale selle va sõba tegemise tuli käia koolis ja ei võinud ju ometi äraunustada seda, et mind ootavad ja soovivad minuga suhelda minu peiduspool ja minu neli väänikut. ;) Kingitusega olen rahul, rohkemgi veel.Vaip on nii pehme ja paljajalatalla all lausa hellitav :) Heide õiged toonid ei ole pildil arusaadavad. Päkapikud lunisid endale väikesed poisid ja nööpnõelu ei ole iial küllalt ;D Ma ei ole kunagi põletanud vahaküünlaid ega tea, kas nad miskit lõhna põledes ka levitavad, aga praegu lõhnavad nad küll häste :)) Ka kõik teised asjad leiavad kasutust ja maius mis pakis oli on juba otsas ja küll sööks veel.Kallis päkapikk aitäh ilusa kingi eest.

Teine, minupoolne osa ootab Tallinnasse jõudmist ja käest kätte andmist.Nii, et kõik isetegijad kes on tallinnas ja ei ole veel päka paki saanud oodake kas telefoni kõnet võimõnd muud isiklkumat laadi teadet, sest iial ei või teada.

2 kommentaari:

Aet ütles ...

Imeilus sõba! :)

viki ütles ...

fantastiline sõba...tõesti! no see tikandite asi on kohe sinule omane ja meeldib, minu endine tekstiiliõpetaja oli ka sellisest rahvuslikust tikandist hästi vaimustuses ja nakatas ka meid....
üllatav, kuidas hall võib nii hea välja näha, et värvid oleks liigsed :D