pühapäev, 5. detsember 2010

...taaskord kott...

...seekord siis arvutile.
Miks?

Sest just selline oli Craftwerki kotiteo teema.
Ma ei oska kunagi seletada miks ma neist kotitegudest osavõtan. Alati hakkab idee kummitama, aga ajaga on nii nagu on ;) Seekordki oli mul peas tegelikult kaks mõtet, kuid valmis vaid üks.

Must on nüüd valmis. Valge peab oma aega ootama.

Kavandit, kui sellist ma ei tee. Seda ei taha mu õppejõud kindlasti teada, sest eeldus on, et enne kavand, siis töö. Minul käib vastupidi. Alati on muidugi olemas eskiis-kriitseldus mõne koolivihiku nurgas :)

Ilmselt kui koti näete, siis ütlete kohe, et see on täpselt minu nägu :D No mis teha, see on see, mis minu seest tuleb.

Kott on oma osad saanud kõik kuskilt niinimetatult laenu peale :D
Keha sai kott omale pikkkuue sabast.
Uhke musta sisu pluuside jäägist.
Pika sanga ja lukud andsid vanad kotid, mis juba ammu kasutult kapinurgas konutasid.
Et särtsu ka oleks lisasin näpuotsaga punast.



Küljed on veidi erinevad. Ühele küljele lisasin suure tasku, et saaks ikka miskit muud ka kaasa võtta. Tasku servad töötlesin linasega, sest kui käsi sealt koguaeg üle käib, siis läheb villane topiliseks.





Kuna taskuid ei ole kunagi ülearu lisasin ühe tasku ka sisse. Samas ma tean, et sellest hoolimata on alati kõik asjad kadunud :D Vähemalt minul küll.



Enamuse tikandit tegin seekord õmblusmasinaga :) Vabakäeliselt küll aga siiski kasutasin abivahendit.



Ja saigi valmis :)

3 kommentaari:

X by Leina Neima ütles ...

Lummav. Müstiline. Imekaunis.

Eleri ütles ...

Ilus ja praktilise moega - nii materjali kasutuse kui tulemuse poolest.

Polkovnik (Kadri) ütles ...

Kuidagi olen sinu veebipesast mööda suutnud kõndida. Minu eest ära peidetud? Nüüd kõik kenasti kontrolli all ja listi lisatud.
Arvutikott on tänapäeval juba nii iseenesestmõistetav asi, et ühel daamil on lausa lubamatu liikuda mitte-tema-nägu raalikotiga. See must kott on jah väga sinu moodi. Armas.