pühapäev, 30. oktoober 2011

Pisikesed toimetused/ tegemised

Kui Katrin kirjutas soovist oma väikesele printsessile tikanditega kleit saada olin kohe nõus. Kuna mul endal kodus ühtegi tirtsu ringi ei torma, siis peaks olema ju üsnagi mõistetav, et mulle meeldib teha pükstele vahelduseks kleite :)
Kleit oli tellitud ristimiseks, aga et mitte teha kleiti vaid ühekordseks kandmiseks otsustasime, et teen nii suure kui saab teha :)
Kleit sai maani ja selja pealt seotava lehviga, millega saab laiuse parajaks sättida.
Ja tikand, see pidi minu nägemist mööda olema seotud kasvamise, õnne ja kaitsega ja nii need siis sündisidki. Motiivides on ühendatud erineval moel sõõri ja risti motiivi ja loodud üks läbiv motiiv ja viis veidi teineteisest erinevat motiivi.
Kleit on ristimisele omaselt valge. Tikand on mõne tooni võrra tumedam, sest muidu ei paistaks see ju üldse välja :)
See osa millega eputada ja mille eest mksta tuleb peab ju ikka nähtav ka olema :D

Motiivid kleidilt





Kleidi alläärde lisasin volditud riba, mille lapse kasvades saab asendada uue ühe või miks mitte ka mitme värvilise, veidi laiema rüüžiga ja nii kleidi kasutusaega veel pikendada :)



Oma pisipojale valmisid liiklusmärkide ja teetähistega püksid. Mida oodati nii pikkisilmi ja nüüd kappi tallele pandi :P Miks? Kui ma ainult teaks miks täpselt :)
Nii kui Ottobre kevad numbris neid pükse nägi oli selge, et need peavad meil olema :)
Ainult selle püksipaari pärast ma seda ajakirja küll ostma ei hakanud. Kodulehelt oli pealegi võimalus märkide põhjad allalaadida. Siin :) ning pükste lõige ju kõige lihtsam püksilõige.
Kõige suurem töö oli märkide valmistamine. Selleks kulus hullumeelne aeg. Mina tegin märgid/embleemid vanadest T-särkidest. Pükste materjal on ka taaskasutus.
Olen aastate jooksul nii palju teksaseid kokkuajanud/ alles hoidnud - ehk läheb kunagi vaja :D

Märgid valmimis järgus ja püksi säärtele õmmelduna.



Pükste pildistamine nii, et need jalas oleksid nõudis teist sama palju meelitamist ja kannatust, kui nende õmblemine ja ootaminegi. Kui tavaliselt on Kaarel valmis poseerima igal võimalikul hetkel, siis nüüd ta küll pildile tulla ei tahtnud :D
Ühe klõpsasin ikka ära :D

3 kommentaari:

Tuulike Kivestu-Rotella ütles ...

Väga vinge! Eriti need püksid!!!

sircu ütles ...

Nutika lahendusega kleit:) Ja püksid näevad ka väga lahedad välja, paneb endalgi mõtted liikuma.

Triine ütles ...

Väga kaunis kleit ja püksid on vahvad!