pühapäev, 2. detsember 2007

Iga algus on raske ;)

Ikka ja jälle võib alustada algusest ja tunda, et vot nüüd olen tark......aga võta näpust mõne ajapärast jõuad arusaamiseni, et ei tea tuhkagi ja tarkust tuleb aina puudu.

Ja lollused need ajavad üleääre :)

Mis teha selline on jubakord inimene ja selline on tema loomus :) Olla ikka ja alati rahulolematu.

Selleks korraks on siis Isetegija foorumiperel seljataga üks suur projekt, milles minagi osalesin.Aga mitmete segaste asjaolude tõttu kahtlen suuresti iga järgneva projektiga liitumises.

Pean omale suure kirja seinale panema "Enne mõtle - mõtle kohe sügavalt järele......Kas sa ikka tahad seda teha" :)))
Minu pisike panus oli selline.

6 kommentaari:

Kertrud ütles ...

ON, kindlasti ON :)

Kadri ütles ...

Järgmine kord lajata mulle ka paar korda serviti, ikka serviti. No, et mõtleks tiba asja üle ikka järele :P
/Mull/

Katrin mdmB ütles ...

Oh äge! Palju jõudu, jaksu sulle!

Hiline ütles ...

Oma kogemustele tuginedes olen aru saanud, et ega see algus polegi nii raske - hoopis raskem on tegemine, et oleks tehtust rõõmu ja rahulolu.
Hoian pöialt, et viitsiksid tihti oma blogisse kirjutada - Su tööd on imelised ja Sa ise ka huvitava mõttemaailmaga.
/Mirjam/

Tiina ütles ...

Nii ilusad lapid!
Edu blogimisel! Ma panin oma blogi lehele igatahes otselingi siia, et Su põnevate tegemistega kursis olla :)

Lillysmuul ütles ...

No l6puks sa ka kohal! ;)
R66m lugeda su tegemistest!
Olen vajadusel j6u ja n6uga abiks!
(V6i tulen ise n6u kysima...)