reede, 7. detsember 2007

Üllatused :)

Enne, kui ma neljapäeval Tallinna poole hakasin sõitma käisin võtsin posti ka kastist ära.Ja teate mulle oli kiri Iirimaalt :-)
Ma jumaldan üllatusi, aga kes ei jumaldaks.
Päris jõulukaart, igal aastal saan päris kaarte veel vaid kaks korda. Sünnipäevaks ja jõuludeks oma kallilt vanaemalt. Tänapäeval ei saada ju enam peaaegu mitte keegi kaarte. Seda enam oli rõõm nii suur nagu siis, kui väiksena värisedes näärivana ees sai seistud :-)
Ja väike kingike.Imearmas ja just selline, millega mind oli võimalik üllatada.
Kallis Lilly Smuul suuuuuuuuur tänu ! Üllatus oli supper!
Kui saan teha kaardist ja kingitusest pilti siispanen siia ka pildi.

Neljapäeval käisin Tallinas Joe Cockeri kontserdil.Ja kui ma algul ei olnud oma otsuses kontserdile minna väga kindel, siis ma pean ütlema, et ma ei kahetse põrmugi.Sedasi kuidas üks vana suudab endiselt rokkida......mul lihtsalt ei ole sõnu.
Hirmsasti oleks tahtnud istumise asemel lava ees rokkida, aga turva oleks mu sealt kindlasti, kui kahtlase elemendi minema toimetanud.
Nii ma siis istusin oma esimeses read trampisin käsi ja jalgu :) ja huilgasin nii nagu kõrist tuli.

3 kommentaari:

Kadri ütles ...

Mina ei suuda ennast jälle ära kiruda, et kontserdile ei kebinud. Täiesti soodaMull, noh.
Ja üllatused! Üllatused on lahedad :D
Hääd adventamist :D

Lillysmuul ütles ...

ainult heameel r66mu teha!
Loodan et "kingitus" leiab kasutust!
R66msat j6ulu ootust!

viki ütles ...

ma käisin ka seal kontserdil ja ei ole enam see tunne plaati kuulata, vanamees oli nagu hea konjak mis aastatege kähedamaks ja paremaks muutub :D mega kontsert oli!!! ma ka ulusin ;)